Wotlk!

Datum:2008-11-12 Tid:19:03:43
Jag kan inte hålla mig. Jag M får Wotlk imorgon, men jag MÅSTE ha de idag!
Jag är som ett barn innan julafton, jag kan inte hålla mig. Jag måste måste måste
bara kika lite under julklappsparpet!
Någon som har 2 Wotlk att slänga på mig och M?



blank_page
Så klockrent. Måste bara klippa in vad Zabina skrev:

Zabina säger:
vad e vi för ngt anna
Zabina säger:
ärligt
Zabina säger:
lyssna nu
Zabina säger:
vi e as snygga, goa underbara tjejer. Med fina hem o karlar. En med unge o en som
vill ha. Vi e smarta och husliga o lagar go mat o bakar o grejjar. KLOCKAN 00.
00
inatt kommer jag stå :P ( om inte för ellicka) VI stå... i ösregn och kyla... och köa ...
mitt i natten för ett jävla dataspel!

Zabinas fina Präst!

Kommentarer
Postat av: tedd

gahhh, jag får min imorgon, förhoppningsvis! VILL MÄ HA DEN NUUU :( buhuhu galen

2008-11-12 @ 21:54:07
Postat av: tedd

yay! fick min med posten nu :D 95%!!!!!!!

2008-11-13 @ 11:05:21
URL: http://worldofteddi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0