Bvc & Helgen.

Datum:2008-11-16 Tid:12:29:18
I torsdags bar de av till BVC för vägning och mätning. Och de inte konstigt att vi
tycker att Ellickas 68 kläder börjar bli för små. För hon var 69cm lång och vägde
nästan 8 kg. Annars gick läkar undersökningen bra, hon var glad och nyfiken
hela tiden. Läkaren sa att de dröjer nog inte länge förens Ellicka börjar gå. Kul!

På torsdagen annars väntade mest jag & M på Wotlk, som aldrig kom. Utan
vi fick de istället på fredagen och hamnade 2 dagar efter alla andra. Men de
gör ju egentligen ingeting, eftersom vi ändå halkar efter. Vi har ju inte direkt tid
att spela längre.

På fredagen så var min syrra en super moster och tog sig ann att tahand om
Ellicka så jag & M kunde få första lediga stund tillsammans på nästan 7 mån-
ader! Så vi 16 tiden packade vi ner allt och vinkade av Ellicka och hon får ut till
syrran. Måste erkänna att de var superskönt, kändes som man fick en veckas
semester. Men de var också otroligt jobbigt, och jag kunde inte riktigt slappna
av under kvällen. Utan tänkte till och från på Ellicka. Har hon de bra? Hur går
de? Kommer hon glöma bort mig? Etc etc.
Dock hade allt gått jättebra! Förutom att busungen hade vaknat redan klockan
3 på natten och vägrade somna om förens 7. Hon hade i alla fall varait glad
under de timmarna, men kan förstå att dom måste tyckt de var jobbigt!

På lördags eftermiddagen kom Ellicka hem. Och de var jättemysigt att se
henne. Man blev så glad! Trodde aldrig man kunde sakna någon så sjukligt
mycket. Och även fast jag tycker de är lite jobbigt att ha en karatesparkande
unge brevid mig i sängen så var de underbart att gå och lägga sig brevid
henne på natten och bara käna lukten av Ellicka. Pussa lite på hennes silkes
lena huvud.

Igår när Ellicka hade somnat såg jag och M på Step Brothers. De var rolig.
Så de är en film jag tycker att ni ska se om ni har tråkigt!

Idag är de söndag och vi har inte direkt några störa planer. Se en film ikväll.
Leka med Ellicka på dagen. Jag är lite sugen på en promenad, men de blåser
ju så in i helvete.

Tack igen syrran för barnpassingen! Tror du, jag, M och Ellicka uppskattde det
rejält!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0