9 November.

Datum:2008-11-09 Tid:15:04:06
Jobbigt söndag. Utanför spöregnar de. Ellicka är extra gnällg idag, antagligen trött
eller har någon litn förkylning. M är ute med sin mor och träffar morbor.
Allt är inte som de ska vara, och jag vet inte gå in på detaljer. Allt är iaf jobbigt.

Förut när jag ammade Ellicka så somnade hon. Och när jag skulle frigöra mitt
bröst från hennes mun såg jag att de låg ett litet litet hårstrå på min bröstvårta.
Så jag tog bort de, men desto längre jag fick upp de ifrån bröste desto mer
motstånd börjad jag känna. Så jag dog och drog och hårstrået blev bara längre
och längre, och då såg jag att var från Ellickas mun den kom ur. Och när jag väl
fick ur de såg jag hur långt de var och att de satt massa mjölk på det. Hon måste
alltså fått ner mitt hårstrå ner i magen eller något sådant? Tänk om jag inte
upptäckt de och de suttit kvar eller om hon svalde allt så de blev som en liten
hårboll i magen. Usch, vill inte ens tänka på vad som kunde hänt.

Nu ska jag gosa vidare med Ellicka.

Slänger in en gammal bild på Ellicka när hon var 3 månader. Mini liten!

Kommentarer
Postat av: Frida

ellicka är verkligen hur söt som helst, hon ser alltid så glad ut :)

2008-11-09 @ 20:35:12
Postat av: J '

Majsbågar finns att köpa bland alla burkmater, välling och allt sådånat i alla mataffärer. :) Dom ska smaka majs och smälter i munnen på dom små :)

2008-11-10 @ 09:24:54
URL: http://wigren89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0