7 November.

Datum:2008-11-07 Tid:10:12:22
Tro mig eller ej, men igår somnade jag redan 20 över 8! Var jättesur och slut och
orkade knappt hålla uppe mina ögon. Så efter ett antal sura kommentarer mot
M så sprang jag verkligen in och bara la mig. Vaknade till när M kom och la sig,
men slockade lika snabbt igen. Och vaknade kring 7 med Ellicka så var de upp
och hoppa för oss. Lite frukost och tv. Fast stackars Ellicka har varit jätte tanig
och gnällig hela morgonen. Ville inte alls leka, och de hjälpte inte att lägga sig
brevid och leka. Inte att sätta i knät eller klappa ryggen. Utan idag var de bara att
bli buren och mysa som hjälpte. Skönt för öronen, tungt för ryggen!

Måste bara säga att inatt har min hjärna varit helt knäpp mot mig. Jag har drömt
världens längsta och knepigaste dröm. Jag minns inte mycket, men jag minns
dock känslorna från inatt. Obehag, lycka, ledsamt och läskigt. Näst intill varenda
kotte som jag har lagrat i mitt mänskliga fettsystem drogs fram och hade en liten
del. Jag har blivit jag av gorillor med Linneá. Sparat på pantflaskor med M's
kompisar och mycket mycket MYCKET mer!

Nu ligger Ellicka och sover lite igen, och jag funderar på ta mig ett kopp te, grinda
lite rep och bara vänta på att morgonen slutar och resten av den, till synes gråa
dagen fortsätter. Grått kan dock vara vädligt fint. Idag vill jag promenera, men vet
ej om jag orkar, känner mig sleten och sönder huggt i kroppen. Riktigt slirig.

Förövrigt måste jag säga att jag blev riktigt sugen på göra mig fin. Igår när man
träffa Hanna och Teddina kände mig sig verkligen som en försupen kokerska
som blivit påkörd 3ggr. Dom var så fulla av liv i ansitke och hår. Riktigt snygga!
Jag har ju själv inte klippt mig på över 1 år, och inte färgat de sedan nyårsafton.
Nej vet ni va, jag har inte ens plattat mitt hår sedan i Augusti, något jag annars
gjort dagligen i år!

Ignorera personen, men håret tycker iaf jag är skitsnyggt.

Undra om de skulle funka på mig?

Kommentarer
Postat av: tedd

hahaha du, jag kände det samma. kände mig så jävla rutten när ni var så fina :(



om du nu ska klippa dig tycker jag du ska köra på lugg kanske :D tror du passar i princip vad som helst annars, så det är bara att köra!

2008-11-07 @ 11:02:08
URL: http://worldofteddi.blogspot.com
Postat av: Helen

hej tror du skulle passa i denna frisyr & färgen med =). Allt bra annars? Kram

2008-11-07 @ 12:21:52
URL: http://madeleinesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0