6 Maj.

Datum:2008-05-06 Tid:16:03:35
Idag har de vairt en jobbig dag. Ellicka har knappt ätit något. Hon har tuttat
lite och sedan bara vägrat. Verkligen gallskrikit när jag föröskt ge henne
bröstet igen. Jag har försökt att byta bröst, rapa henne, gå med henne, kolla
så att hon inte råkat göra något i blöjan under matningen, men icke.
Efetrsom hon annars varit en sådant matvrak blir jag hypernervös, tänk om
hon är sjuk! Tänk om hon bara skulle bli jättedålig för att jag inte klarar av
att mata henne ordentligt.
Så får jag naturligtvis inte tänka, men kan inte hjälpa det. Tur för mig att Ylva
från BVC kommer idag. Då kan man få fråga alla dom där frågor jag har i
huvudet och få henne vägd, så får vi se om hur får i sig tillräckligt eller ej.

Gjorde ett försök att ringa försäkringskassan för fråga lite angående
föräldrapenningen.
"Du har köplats 165 i kön."
Tjena, jag har ingen bärbar telefon och en liten bebis som måste kollas
till ganska ofta. Jag kan inte sitta i timmar i kö. Blir så frustrerad.

Frukost nu och städa så BVC inte blir arga.

Kommentarer
Postat av: emelie

jag brukar få ganska snabba mejlsvar när jag har frågor till fk, så du kanske kan prova att mejla istället?

2008-05-06 @ 16:50:24
Postat av: Jennifer

Grattis till er dotter :)
Om du vill så kan jag göra en helt ny design till dig, som är lite mer vårig och med lite foton på er dotter och er :)

2008-05-06 @ 19:46:37
URL: http://bloggingbyguinevere.blogg.se
Postat av: Jennifer

Jag kan knåpa ihop en som är lite vårig :)
Har du några foton du vill ha med, så jag vet hur jag ska göra designen, så kan du skicka dem till [email protected] :)

2008-05-06 @ 20:35:20
URL: http://bloggingbyguinevere.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0