10 Maj.

Datum:2008-05-10 Tid:20:27:25
Efter flera timmars försök fick vi äntligen Ellicka att sova, och hon sover
fortfarande. Så jag & M har fått några timmars lugn och ro. Så vi har ätit
chockladpudding och spelat wow. Måste säga att de är hur skönt som
helst att bara få någon timmas ro. Jag förstår verkligen inte hur ensam-
stående föräldrar överlever, beröm till dem.
Nu ska jag passa på och njuta av den sista tiden vi antagligen får idag,
sedan kommer Ellicka mystiriet igång igen. Fast allt är verkligen värt de,
för när hon har fått de hon vill och kurrar ihop sig till en liten boll i min
famn och omedvetet ler för att sedan somna. Underbart & mysigt.

Mjölken går ut idag med. Så M får göra o'boy på de sista.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0