Redigt Anna.

Datum:2008-03-06 Tid:15:33:56
Woho, äntligen har jag orkat dammsuga hela lägenhten. Men insåg hur jävla
smutsigt, så jag kommer nog behöva dra igenom hela lägenheten senare
ikväll igen, när de dammet som yrar lagt sig. Skäms riktigt över hur de ser ut.
Hittade min gula klänning jag bar mycket förra våren och i somras, något som
bara legat i garderoben enda tills idag. Den är ju såpass löst sittande och
ganska stor som den. Så jag passade på att ha på mig den nu när jag städa,
och jag ser verkligen hemskt ut i det. Som ett 6 persons tält. Det är helt sanslöst
hur stor man kan bli under så kort tid.

Jag har även varit ganska redig och tvättat lite smått. Ska även tvätta imorgon på
förmiddagen så jag får lakan och andra kläder tvättade. Idag var det mest tröjor
och underkläder som blev rena.
När jag satt och vek underkläderna, strumpa efter strumpa. En trosa och en BH
etc, så insåg jag hur rogivande jag finner det är. Att vika underkläder. Att sitta på
sängen och gräva i tvättpåsen efter en strumpa, och sedan hitta hans matchande
kompis. Eller vika trosor och kalsonger till små högar. Känner mig så duktig.
Glad att sådana småsaker kan göra mig glad.

Nu ska jag sminka mig och vandra ner till staden och träffa M. Vi måste kolla på
pyjamas till den lilla och någon kortärmad bodie. Någon ny BH hade inte vairt
fel heller, eftersom dom jag har nu har blivit för små. Tuttarna liksom rullar ur dom,
eller börjar hänga under. Inge vidare snygg och absolut inte bekvämt!

Kommentarer
Postat av: josefin

haha så har mina bh-ar suttit jättelänge xD & varje gång ja köpt en ny så har det varit likadant med den efter ett kort tag xD ghaha. Det suger verkligen, men visst så tackar man inte nej till större bröst :P

Jo men du borde verkligen ge one tree hill en chans, jag älskar den serien. Kan kolla på samma avsnitt efter avsnitt. Verkligen super bra, Ge den en chans!!! :D

Hoppas du & bebisen mår bra :)

2008-03-06 @ 18:31:39
Postat av: Therese

Hahaha är som du finner det oxå rogivande att vika tvätt och så gott det luktar Yummi:-)
Duktiga dig som dammsög idag, skulle behöva jag med, får bli i morgon då Tyra ska till farmor och farfar på em.På lördag ska det bli tjejträff här så då måste man ju impa haha.

2008-03-06 @ 18:45:12
URL: http://familyliving.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0