Påskafton.

Datum:2008-03-22 Tid:20:24:16
Vi var uppe ganska tidigt idag. Efter en gemensam frukost kom far & Eva hit.
Eva hade sytt gardiner till sovrummet, så nu kommer vi förhoppningsvis inte
behöva vakna av att solen lyser in. Dom stannade inte speciellt länge. Vi satte
mest upp gardierna, önskade varann glad påsk och så fick vi lite godis av dem.
Sedan satte vi oss och spelade något Zelda spel på Gamecube. Jag spelade
inte länge, utan låg mest och halv vilade på M. Hade huvudvärk. Jag kunde inte
hur jag än försökte hitta en bekväm position i soffan. Antingen sträcktes hela
ryggen, eller så sträcktes magen. Jag fick ingen luft om jag satt på vissa sätt,
eller så blev magen så tung på låren. Vissa stunder hade jag nog problem hur
jag än satt.

Vi lagade lunch. M klagade på att jag kryddat alldeles för mycket. Men jag är
förkyld, så jag tyckte svartpepparn var ganska god. Och blev de för starkt kunde
man faktiskt skölja ner med någon klunk vatten.
Vi konstaterade även att de är mer snö nu än vad de var i Julas. För i Julas var
de ingen snö, men nu är det väldigt mycket. Eftersom de annars inte varit någon.

Nu sitter jag här ensam och är trött. Funderar på lägga mig och vila en stund.
M och Matte gick till stan för köpa godis på Videomix(som nu heter Hemmakväll,
jag hatar de namnet). Egentligen hade jag och M inga mer planer än faktiskt bara
sitta och ta de lungt idag, eftersom vi var ute båda två igår. Men så blev de tydligen
inte. När väl Matte kom hit så pratade M med Robert, och så nu ska tydligen Robert
och Maria komma hit också. Det blir väl säkert trevligt, ska inte klaga. Jag är mest
vädligt trött och har fortfarande huvudvärk och är egentligen inte sugen på träffa folk.

Och nej, ingen bebis ännu. Tror inte den vill komma ut. Tråkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0