16 Juni.

Datum:2008-06-17 Tid:01:59:46

Idag var jag, M och Ellicka hos BM Åsa på efterkontroll. Vi pratade lite om hur jag
upplevde förlossningen, och hur vi upplever allt efter Ellicka föddes.
Ellicka var först lugn men blev sedan gnällig för att hos kissat. Dock höll gnällig-
heten i sig även fast vi bytte blöja.
Efter MVC besöket gick M tillbaka till jobbet. Dock stannade jag och lilan utanför
hans jobb en stund, för att M's barndomsvän-arbetskollega-pokerkamrat Sverker
skulle få se på Ellicka. Efter de korta mötet med honom bar de va hemåt för oss.
De vr solsken största delen hem. Påvägen till stan spöregnade hela tiden, tur nog
märkte ju inte Ellicka de, utan hon låg i vagnen och bara tittade på mig. De såg
verklige jättemysigt ut att ligga där i.

På eftermiddagen kom Micke och Emma hit efter dom varit och handlat med M.
Emma myste lite med Ellicka, och de verkade dom båda gilla. Sedan åkte vi alla 5
till netonnet och köpte en ny bildskärm till M. Jag är ritkigt sotis på honom, jag vill
också ha en ny skärm. Men får väl nöja mig med min. Men på någosätt ska jag
banemig fixa mig en nyskärm. Är så mycket roligare i wow när allt ser bra och snyggt
ut.

Imorgon ska jag föröska palra ner mig till stan och hitta något till midsommar. Jag
får ju fortfarande inte plats i några av mina gamla kläder. Men allt beror ju på Ellicka,
är hon gnällig så är de inte kul att gå i stan med henne.

På torsdag bär de av för våran lilla familj till Varberg. Vi ska bo hos M's mamma som
bor där. På midsommarafton ska vi till min pappa & Eva, för att min stysyter fyller 30,
så hon ska ha kalas där. Får se hur Ellicka klarar av att åka bil till Varberg, förhoppn-
ingsvis går de bra. För hon brukar gilla att åka bil.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0