Snart 3 månader.

Datum:2008-07-23 Tid:14:57:20
Imorgon fyller min farmor 81 och syrran fyller 23. Grattis grattis!
Ellicka blir 3 månader på fredag. Helt sjukt så fort tiden går. Tänkt att på fredag var
de exakt 3 månader sedan jag låg uppe på förlossningen men smärtor som inte
går att besrkiva. Och på fredag kl.18:18 var de exakt 3 månader sedan Ellicka
tittade ut för första gånge. 3 månader sedan jag fick se och hålla henne för allra
första gången. Tänk att hon är så stor nu, även fast 3 månader inte är någonting.


Nyvaken liten tjockis Skrutt.


Kollar på That '70 show med mig.


Skrutten trött och grinig. Varit vaken i flera timmar. Duktig.

Kommentarer
Postat av: anki

hon ær så fin! anna, alla bebisar ær inte søta faktiskt! men din lilla tjej ær supersøt!

2008-07-23 @ 17:24:39
Postat av: ' JOSEFIN, mamma Julia

ooh så fin hon är, andra kortet är helt underbart :)

2008-07-24 @ 19:11:50
URL: http://wigren89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0