Jobbigt inatt.

Datum:2008-07-11 Tid:09:03:38
Trött trött trött! Ellicka har haft on i magen hela natten, och skrek de mesta under
kvällen. Och då var inte något vanligt litet skrik, utan verkligen de värsta av allt,
Panik-jag-dör-nu-skriket. Hjärtkskärrande, fick verkligen hålla tillbaka tårarna så
jag inte börja gallskrikasjälv när jag skulle föröska trösta Ellicka. De var så hesmkt
att se henne bli alldeles vit/röd och kallsvettig. Att hon tog i så man hörde tillslut att
hon var så torr i munnen & halsen att de bara rasslade. Och när man la ner henne
för att byta blöja låg hon och krampade så och rev sig själv. Usch, börjarn nästan
gråta bara jag tänker på det. Det är verkligen bland de värsta som finns, att de den
man älskar mest ha så fruktansvärt ont. Stackarn somnade tillslut av utmattning på
min bröst samtidigt som jag gick omkring i sovrummet och nynnade på intro-
melodin till Gilmore girls.

I hela vevan när man är så jävkla trött, ledsen & nervös så började naturligtvis jag
& M bråkade. Och de slutade väl inte direkt bra. Han var flyförbannad, liksom jag.
Så han flydde till vardagrummet för att sova där, medans jag & Ellicka legat i sov-
rummet inatt, ensamma i världens största säng. Det är inte kul att bråka med M,
de är inte kul att försöka sova utan M heller. Jag som brukar störa mig på hans
snarkningar, och att han vrider och vänder på sig, saknade riktigt att inte kunna få
slå till honom på rumpan när han var för högljud. Hoppas han inte fortfarande är
arg, men vi var väldigt korta mot varann i morses.

Idag ska jag duscha snabbt, sedan diska. Sedan kommer Fia, och om jag fattat
det rätt Hanna hit. Ska bli trevligt. Dock måste jag vänta och se så att de är okej
mellan mig och M, vore inte kul om dom kom hit och så kommer jag & M fortfarande
sura. Och om Ellicka mår lika dåligt idag när hon vaknar går de ju inte att dom
kommer, då måste jag få de lungt omkring henne & mig om vi ska orka.

Nu måste jag skynda mig. Ska ta lite kort idag hade jag tänkt mig, så håll utkik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0