Trött, hungrig och hoppas på vagn.

Datum:2008-01-07 Tid:11:22:51
Jag har kommit in i en jättejobbbig period med min sömn. Kan knappt sova.
Vaknar att bebisen sparkar. Vaknar att jag är kissenödig. Vaknar av grannarna
springer i sin lägenhet. Vaknar när de ljusnar. Och när jag väl vaknat så går
det inte att somna om. Jag bara ligger där i sängen och försöker hitta en sov
ställning som funkar, men det går inte.
Hoppas verkligen blir bättre, för jag vill inte ha problem med detta nu de sista
månaderna. Jag behöver min sömn.

Gick upp vid halv 9 idag och kollade lite o forum. Sitter förväntansfullt på ett svar
från en tjej som säljer sin beganade vagn. En city elite 07. Jag och M vill verkligen
ha den. Hade varit jättebekvämat att nästan få en helt ny vagn, för billigare pris.
Och att ha vagnen klar skulle också vara skönt, för du kan vi stryka det får listan.

Nu ska jag försöka mig på att äta tacos utan köttfärs, bara tortillas, grönsakerna
och tacosåsen. Hoppas på att de smakar bra ändå, för jag är ganska hungirg.
Så vill jag ha något att göra medans M sover. Jag har redan plockat undan sedan
helgen, madrasser och dylikt. Börjar bli trött i ryggen och skulle vara godare att
bara slappa lite framför Gilmore girls och klappa katten.


Vagnen som jag hoppas på att få köpt. Den jag vill ha är även i limegrönt,
tycker de passar både till kille och tjej, men de kanske bara är jag som gör.
Finns ju andra färger att välja mellan på vagnen, men vet vet ju inte kön bebisen
har och det känns skönt att kunna köpa en beganad med, blir ju lite billigare.

Kommentarer
Postat av: Cassie

riktigt snygg färg!

2008-01-07 @ 12:31:49
URL: http://Cassie92.blogg.se
Postat av: My

skitsnygg vagn! och jag tycker färgen passar till både killar och tjejer. vem är det som säger att killar bara ska ha blått och tjejer bara rosa liksom :P??? min dotter har aldrig rosa eller sånt på sig. hur som helst var det en väldigt fin vagn. lycka till....

2008-01-07 @ 16:29:51
URL: http://mysan87.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0