Heath Ledger är död.

Datum:2008-01-23 Tid:02:43:26
Blev chockad när jag kollade aftonbladet som hastigast och såg de stå stort
över hela hemsidan. Extra, skådespelaren Heath Ledger är död.
En skådespelare jag tycker gjort mycket bra filmer. En skådespelare jag satt
och kollade på under mellanstadiet och riktigt smålog när han kom i bild.
En person som endast blev 28 år är död. En pappa till en dotter är död.
Jag tycker att de är riktigt hemskt.
Jag la upp artiklen på bilddagboken, och fick en kommentar av en kille:

"Ja de var väl lika bra..."

Såklart var jag tvungen att fråga varför han skrev så och fick svaret:

"Han var ändå inget att ha..."

Jag blir arg på sådana människor. Kan dom inte bara vara tysta?
För honom kanske Heath Ledger inte var något att ha. För mig kanske han
bara var en otroligt duktig skådespelare. Men för hans dotter var han en pappa.
Och för han vänner och familj så var han något.
Jag kommer inte gå och lägga mig och gråta inatt. Men jag kommer lägga mig
och tycka att de är tråkigt när liv tar slut. Att de är synd att Heath Ledger är död.

image95

Kommentarer
Postat av: tudd

MEN VA????????????????????????++

2008-01-23 @ 09:26:01
Postat av: Frida

Jag höll på att trilla baklänges när jag såg det på Aftonbladet! Heath Ledger har ju alltid bara... varit där och gjort bra filmer, liksom.

2008-01-23 @ 22:50:53
URL: http://missflodstrom.blogg.se
Postat av: Bettan

Jag kan bara instämma. En pappa till en dotter är död och det är inget annat än tragiskt.

2008-01-25 @ 11:42:25
URL: http://elizabethnilson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0