25 Januari.

Datum:2008-01-25 Tid:12:36:46
Då var BM träffen klar. Bebisen hjärta låg på 150, som var bra. Min blodtryck var
lite lågt, dock inget jag behövder oroa mig över. BM förstod att jag kunde tycka
att de är obehagligt när de känns som om man ska svimma när man sitter eller
ligger ner, men egentligen är de inte mer än att försöka röra lite på ben och armar
när jag sitter ner så blodcirkulationen kommer igång bättre.
Hon skulle även ta blodprov i armen, och sådant har en historia hos mig som inte
är åt de positiva hållet. Denna gången klämde hon åt på höger armen så armen
blev lätt violet, och jag trodde att armen dog. Att den skulle ramla av vilken sekund
som helst. Men vips kom de blod ur på första försöket, något som jag inte minns
att de gjort förut. De tog ganska lång tid innan jag kunde skaka igång armen igen,
tycker den fortfarande nu känns lite udda. M erkännade påvägen hem att han faktiskt
hade ont av att se när hon tog blodprovet på mig, för de såg inte så roligt ut.

Nu ska jag vila mig en stund. Sedan vid halv2-2 kommer far och Eva och hämtar
mig. Vi ska till Halmstad, hem till mina bröder för att säga grattis. Dom fyllde
nämligen 23 den 18 januari. Jag kommer förhopppningsvis hem tidigt ikväll.
För inatt har vi inte sovit länge, och jag är inge vidare pigg idag. Och jag vet inte
hur trevlig jag orkar vara mot pappa, som envisas med att spela en skiva med
Jill Johnsson om och om igen, varje gång när vi åker bil.

Ikväll blir de nog wow. Jag lyckades ta min paladin till Outlands igår, så jag har
min helg planerad. Och kära Alex har sagt att jag kan få hans gamla grafikkort,
så då blir mitt spelade förhoppningsvis inte lika laggande.

Kommentarer
Postat av: todd

weeee :D

jag planerar öl + wow + film + mat/chips hela helgen :D

2008-01-25 @ 14:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0