24 Janurai.

Datum:2008-01-24 Tid:23:56:31
Imorgon går jag in i v.29, därav nytt besök hos BM. M ska följa med, eftersom dom
ska ta en massa prover imorgon. Och de funkar aldrig på mig. På inskrivningen
försökte min BM sticka mig i armen 3ggr, men hon fick aldrig ut något blod, och
sedan bestämde hon hade de kanske var bättre att ta i långfingret.
Jag har alltid jätteproblem att lämna blod. Dom hittar aldrig mina vener, och om
dom väl skulle göra de, så får dom knappt en droppe ändå. Vädligt jobbigt.
Men vi får väl se imorgon om allt är bra. Om min mage har växt något, de tycker
iaf jag. Känner mig riktigt osmidig, och magen är näst intill alltid ivägen.
Ändå är de 11 veckor kvar, hur ska detta gå?

Kommentarer
Postat av: Bettan

Jag vill se hur söt din mage är! :-)

2008-01-25 @ 11:43:13
URL: http://elizabethnilson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0