16 Januari.

Datum:2008-01-16 Tid:21:02:45
Eftermiddagen blev ägnad åt Nintendo Wii. Spelade Mario Party, något som jag
och M även gjort nu ikväll. Vi tog en liten paus när M och hans far gick till Coop,
medan jag stannade hemma och lagade mat. M hade med sig varsinn skarp bingo
från Coop, och båda vann 60kr på dom, så de betyder att vi får skrapa 2 lotter
imorgon, eller iaf nästa gång någon går till affären.
M förloade precis en lång runda på Mario Party, så jag funderar på att vispa ihop
lite chockladpudding till honom nu när han ändå duschar. Snart blir det nog att
se Fredagen den 13:e. Sedan blir de nog wow för M och sömn för mig. Jag är så
sjukt trött nu förtiden när jag är gravid. Men men, bara 92 dagar till BF, och bebis
kanske vill komma tidigare, eller senare... Idag har vi iaf verkligen märkt att de är
en bebis i mig. Som sparkar hej vilt och trycker ut sina kroppsdelar här och där.
Nu är vi båda välidgt nyfikna på om de är en pojk eller flicka där inne. Men de kommer
vi väl märka förr eller senare. Godnatt.

image91

Kommentarer
Postat av: granis

hihi snart ska vi äta upp den :D:D wilma tackar så mycket =D

Ha det bra och lycka till med den lilla :D:D

2008-01-17 @ 14:27:05
URL: http://granis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0