13 Januari.

Datum:2008-01-13 Tid:18:59:42
Ingen direkt händelserik dag idag. M & jag åkte och handlade med far. Jag fick
köpt stödstrumpor, som förhoppningsvis kommer lätta min sömn.
Jag övningskörde en liten stund efter handlandet, och insåg att jag nästan glömt
allt. Jag behöver verkligen ta tag i det på ritkigt snart, en gång för alla.

Vi lämnade Saga hos far & Eva med. Hon ska få bo där tills nästa söndag.
Så hon kan leka med Rudolf, springa av sig lite och sådant. Och visst, de är
jättebra för henne att få göra de, men jag saknar henne redan så att jag håller
på att dö. Även fast hon för det mesta går mig på nerverna, känns de så tomt
att inte ha henne hemma.
M tycker jag är larvig, och blir nästan lite sur på mig för de.  Men hur jobbig Saga
än är kommer jag alltid älska henne.

Förövrigt lagade jag och M mat idag. Riktigt mat där man fick stå och passa den
så att de inte förstördes. Och de blev faktiskt helt ok, med tanke på att vi aldrig
gjort de förr. Vi gjorde mycket mat, så en av oss kommer kunna äta de imorgon.


Saga. Tråkigt att jag knappt har några bilder på henne.

Idag är det 95 dagar kvar till BF datumet. De börjar närma sig, sakta men säkert.

Kommentarer
Postat av: Nadina

Hallå där! Skicka iväg ett meddelande till min mail ([email protected]) med dina inloggningsuppgifter, skriv en liten presentation om dig själv. Vem är du? Vad tycker du om och vad brukar du skriva om? Har du några särskilda önskemål angående färger och typsnitt? Skicka med några bilder (till header och profilbild) Gärna flera så att jag har lite att välja på. Jag hjälper gärna till med en design åt dig :) Kram

2008-01-14 @ 17:09:22
URL: http://nadina89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0