Natt.

Datum:2008-02-03 Tid:01:00:49
Jag sitter hemma och försöker fundera ut hur man ändrar designen på
bloggen. Jag är så fruktansvärt trött på stilmallarna som blogg.se har att
erbjuda. Vill bara något stilrent, och en ny header.

M är ute och träffar sina vänner. De är nog nyttigt för honom att inte sitta
vid wow varjekväll, och höra mig grina från skrivbordet brevid. Eller be honom
komma och massera mina fötter när jag ligger i soffan och jäser.
Pratade med honom för en stund sedan i telefon. Lät som han hade trevligt.

Jag är fruktansvärt sugen på smörgåstårta. Suttit och tänkt på de ganska
länge nu. Sitter och kollar på recept lite då och då, och känner hur de riktigt
vattnas i munnen på mig. Smörgåstårta gör man ju inte varje dag. Synd.
Var väldigt sugen på varm o'boy förut, och gjorde mig en rejäl mugg. Och
tyvärr var de inte så gott som jag minns att de brukar vara. Fast idag hade
jag inget i den. Jag burkar alltid ha vispgrädde och marsmallows i. Gottigt.

Jag har haft ganska mycket problem med en av M's 'vänner', om de fortfarnde
så man kan se personen. Och idag hade vi oss en liten tvist igen. Jag vill aboslut
inte bråka med personen, men de verkar den vilja, och verkar alltid viljat.
Och efter en lång disskution så byter personen bara spår och ångrar sig totalt.
Berättar att de är bara ren svartsjuka som dirvet personen. Att de är därför
de är som det är. Jag känner mig så usel när jag inte kan godta ursäkterna.
Men jag tycker inte de är okej att vara elak och tyken mot en person i månader,
säga saker som sårar och sedan inte ge en chans att försvara sig, och sedan
bara be om ursäkt och tro att allt är okej. Jag tycker det redan gått för långt,
eftersom M och personen inte ens pratar längre.
Och när blev de okej att klanka på någon annan för man är svartsjuk och har
de lite rörigt i sitt liv? Jag tycker inte de är okej att ta ut de på en person som
man aldrig träffat, men som ändå tror att man känner.

Idag är de bara 74 dagar kvar till BF. Liten håller på som bara den. Och jag
är vrålhungirg precis hela tiden. Tror att vi kommer få en rejält liten knodd,
eftersom jag bara trycker i mig mat. Jag har aldrig gillat frukost förut, nu måste
jag ha de. Jag kunde knappt trycka i mig lunch eller middag förut, nu vräker
jag i mig mer än M, och han har alltid varit stor i maten.
Usch, vill helst inte behöva trycka ut en bebis på 100kg.

Kommentarer
Postat av: Caroline.

Grattis till bebisen i magen, när har du BF? : )

2008-02-03 @ 07:40:51
URL: http://EnFilurIMinMage.blogg.se
Postat av: Josie

Det är det värt alla gånger ;)

2008-02-03 @ 12:49:11
URL: http://JosieJoos.blogg.se
Postat av: Guinevere

Säg till om du vill ha hjälp med designen :)
Du har en intressant blogg, det måste vara häftigt att vara ung och blivande mamma! Keep going, helt rätt val :)

2008-02-03 @ 12:51:30
URL: http://bloggingbyguinevere.blogg.se
Postat av: Guinevere

Va kul :)
Du kan maila dina önskemål på [email protected] om du vill :)
Speciellt om du har bilder som du vill ha med, så är det bra om du bifogar dem i ett mail :)
Ha en skön kväll!!!

2008-02-03 @ 18:22:14
URL: http://bloggingbyguinevere.blogg.se
Postat av: u.

grattis till blivande bäbin!
å lycka till!

tjo!
/ullrika

2008-02-04 @ 02:53:03
URL: http://akirllu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0