Mitt 2 inlägg för dagen.

Datum:2008-02-18 Tid:12:39:46
Bak blev det. Kanske inte så lyckat, men fick iaf i hop något.
Jag blev fruktansvärt sugen på drömtårta. Men eftersom jag saknade 2
ingridienser så hitta jag på lite eget, som inte direkt var så lyckat. Så när
jag väl var klar med bottnarna så gick dom inte rulla, för dom gick sönder
så fort jag tåg i dom. Så istället fick jag göra det rulltårtstårta, men alldeles
för mycket fyllning. Så istället blev de en konstig platt tårta fylld med socker.

Fick tag på min BM och hon tyckte inte de var någon fara att jag missade
tiden hos henne i fredags. Hon sa: "Man blir ju lite glömsk i slutet av en
graviditet", så det var väl tur. Och tydligen var BM Åsa sjuk hela förra veckan,
så jag hade fått ha en vikare om jag kommit. Och det hade jag nog tyckt varit
vädligt obekvämt. Så de kanske var lite tur att jag glömmde bort det.
Hur som fick jag iaf en ny tid imorgon klockan 13. Det får jag inte glömma!

Ingen på Familjerätten var där idag när jag ringde. Någon i Boråsstads
växel sa att alla dom var borta på möte hela dagen och att jag skulle ringa
igen imorgon. Tyckte jag var konstigt, eftersom vi har tid där idag?
Så M skulle försöka komma dit på sin lunch och kolla hur det blir idag.

Just nu väntar jag på att mina köttbullar och makaroner ska bli klara så
att jag kan hoppa in i duschen.
Kollade nyss på filmen 'In the Womb' som National Geographic har gjort.
Jag tycker det är en bra dokumentär. Dock vädligt lång. Jag kunde inte
minnas att den var så lång. Den gick ju på TV förra vintern, men då gick
den i 2 delar. Nu när man satt i streck och såg filmen på 1½ timma hann
man bli rejält kissenödig.


Kommentarer
Postat av: Fanny

en bebis, va roligt!
kika gärna in min sida om du har tid :)

2008-02-18 @ 12:48:16
URL: http://fannygil.blogg.se
Postat av: Walle

Alltid gott med bak!

2008-02-18 @ 12:50:34
URL: http://mikaelwalle.blogg.se
Postat av: Stella

fan jag önskar att jag orkade baka. arbetslös med världens fritid, men bakar jag någonsin? NÄ. lagar jag mat? NÄ. jag kokar på min höjd vanlig pasta istälelt för nudlar. fyfan. du är ju tom gravid! u make me loook bad:D

2008-02-18 @ 19:25:22
Postat av: Pernilla

Tack! :-) Hur går det för dig?

2008-02-19 @ 09:53:33
URL: http://kyssan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0