Matbegär.

Datum:2008-02-12 Tid:03:14:41
Är uppe mitt i natten och steker pannkakor. Vi låg i sängen och kollade på
50 first dates när jag insåg hur jälva hungirg jag var. Så åt hon våfflor på tv,
som jag relaterade till pannkakor. Så nu sitter jag här, och väntar på riktiga
pannkakor, något jag inte ätit på länge. Vi har bara testat kungsörnens
pannkaksmix den senaste tiden, och de är aldrig blivit lyckat. Så jag hoppas
verkligen dessa bli något att ha.
Nu är nog pannan varm. Dags för gräddning.
Gravid = Matbegär.

Kommentarer
Postat av: Therese

Hahaha ja det där med matbegäret känner man ju igen.Ät min vän ÄT!
Kramar

2008-03-03 @ 18:18:41
URL: http://familyliving.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0