Hajen i magen.

Datum:2008-02-12 Tid:17:42:16
Om man har sett Hajenfilmerna, så kan man melodin som spelas precis
innan Hajen är redo för att mörda. Den där melodin så får hjärtat att gå snabbre.
Nu varje dag, så börjar jag känna en fot/arm långt nere i sidan av magen,
som saknta men säkert simmar sig upp för sidan, som om de vore en liten haj.
Som om Hajen melodin börjar spelas. börjar hjärtat pumpa, och man känner
hur den lilla  handen/foten kommer närmare och närmare och tillslut så slår
det till. Som om Hajen ska mörda, biter tag i revbenen och skakar loss för
att få en bit mat, slår istället foten/handen till och rycker tag i mina revben.
Och det gör så fruktansvärt ont, och jag vet inte vad jag ska ta mig till.
Efter någon sekund så glider sakta ner i magen igen, för att innom korta börja
om sin resa genom magen för att slutligen nå sitt mål, revbenen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0