Glömsk.

Datum:2008-02-18 Tid:07:51:15
Uppe tidigt idag eftersom M går upp efter 6 för att kunna ta sig till jobbet.
Så jag försökte ligga och dra mig en stund, men det funkade inte. Kunde inte
ligga stil, hade jätteont i magen. Bebisen ligger och trycker på så ut mot navlen
att jag måste ha något blåmärke på insidan av magen, om det går. För jag
är så fruktansvärt öm att de går inte att beskriva.
Så istället för att sova så fick de bli frukost och Gilmore Girls. Låg och försökte
peta lite på magen så bebis kunde flytta sig lite. Dock gav det inget resultat.

Idag ska jag & M till Familjerätten och skriva på faderskapspapperna.. om jag
minns rätt. M fick i uppgift att boka tiden där, och de gjorde han. Dock minns
han inte vart han skrev ner tiden, så nu måste jag ringa till kvinnan vi ska till
och fråga. Något som jag tycker är pinsamt.
Jag ska väl egentligen inte klaga, för jag har själv varit glömsk. Såg igår att
jag hade tid hos BM i fredags, något som jag totalt glömt bort.  Riktigt pinsamt.
Försökte ringa till dom nu, men dom öppnar inte förens klockan 8.
Jag & M borde även dra oss till ett möte på försäkringskassan idag, men vet
inte ritkigt hur det blir med de. Känns som det blir för tajt med tid att springa
från Familjerätten till Försäkringskassan för att sitta där i 2 timmar.
Speciellt eftersom M inte ens hinner hem från jobbet i mellan.

Nu ska jag föröska hitta något kul man kan baka när M ändå är på jobbet.
Det är så fruktansvärt tråkigt att helt plötsligt bli ensam hemma, när man varit
van vid att båda är hemma på dagarna. Och om inte så hade man iaf katten
som sällskap, men nu är det ju inte längre så.

59 dagar kvar till BF idag. Helt otroligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0