4 februari.

Datum:2008-02-04 Tid:21:48:29
Känner mig jättetrött och konstig idag. Magen är jättespänd och jättehård,
och bebisen måste ligga på något konstigt sätt i magen så de blir så.
Känner mig lite öm med, speciellt runt navlen, och på sidorna. Hoppas
att de går över tills imorgon, för detta är jobbigt.

Just nu väntar jag på den frusta falukorven ska tina så man kan laga kvällsmat.
Är inte speciellt hungirg, men måste ju äta. Är egentligen sugen på något med
sås, men eftersom vi varken har mjölk eller margarin hemma får falukorv med
ketchup och senap duga.

Problem med våran jävla hyresvärd igen. Jag har lust att klubba till honom med
stekpannan imorgon. För jag lovar att han kommer komma hit igen och ringa
tidigt på dörren och bara vara allmänt dum i huvudet.

Kommentarer
Postat av: Josefine Svarar

Det är den billigaste från Ikea. Jag ville inte ha den, men det är lika bra att tänka på ekonomin och den blev ändå väldigt fin när den väl var hemma och bäddad. Den är i olackad trä och kostar 399 kr. Den är likadan som de andra på så sätt att man kan reglera den i två olika lägen och den var enkel att sätta ihop. Den blev fin hemma, men jag gillade den inte på ikea.. :P Simon insisterade på att vi skulle köpa den så då gjorde vi det. Det finns en jättefin för ca 850 där. Kortsidorna är lite vågformade, som en sängstomme kan vara. =)

2008-02-05 @ 21:56:44
URL: http://JosieJoos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0