31+6.

Datum:2008-02-21 Tid:14:14:40
Satt nyss och kollade på 7th heaven och drack lite te. Tyckte att jag lika väl
kunde gå igenom alla babykläder vi har så jag vet vad jag måste införskaffa.
I storlek 56 hade vi 3 par byxor, 1 tjocktröja+byxor till, 2 tunna långärmade
tröjor och 9 bodies. Och något jag märkte när jag satt där var att vi inte har
en enda kortärmad tröja. Ingeting. Och vi ska ju ändå få en vårbebis, så
någon kortärmad bodie eller tröja vill man ju gärna ha.
Såg även att på en av bodiesarna vi köpte igår satt larmet kvar, och går inte
att bryta bort. För då rinner någon blå vätska ut på bodies och förstör den.
Får helt enkelt skicka med den med M imorgon, så får han gå och be dom
ta av den.

Idag skulle M tydligen jobba över ca 2 timmar. Så då kommer han i inte komma
hem förens halv 7. Säkerligen vara jättetrött. Så det kommer nog inte blir mcyket
tid för oss ikväll. Om jag har tur kanske vi hinner äta kvällsmat tillsammans.

Idag är det bara 56 dagar kvar till BF. Imorgon går jag in i v.33. 7 veckor kvar.
Blir lika förvånad varjegång hur otroligt snabbt en vecka går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0