29+5.

Datum:2008-02-07 Tid:21:02:52
Känns som jag blivit en helt ny person sedan jag blev gravid.
Saker som intresserade mig förut, kan jag inte förstå hur jag gillade det.
Saker som var roligt, är inte alls lika roliga längre. Vissa tv-serier och filmer
går inte ens att se på längre. För jag tycker inte dom är roliga, eller fina längre.
Vissa saker jag älskade att äta går inte ens ner. Eller saker jag aldrig skulle
få för mig att köpa hem och tillaga glider nu ner mer än gärna.

Just nu är de en sådan stund som jag undrar vad bebisen har gjort med mig.
Jag har suttit i 1 timma och sett på antikrundan. Varit väldigt intresserad och
bara lyssnat halvt vad M har haft att säga ifrån datorn. Jag var mer intressard
av glas från 1700talet. För mig är det helt sanslöst.

Nu gör de riktigt ont när bebis sparkar. Man märker vilken kraft den har fått.
Jag är riktigt öm i magen för att bebis slungar iväg riktiga slag & sparkar mot
magen. M fick känna inatt när vi kollade på film hur bebisen låg länge och
sparkade hårt mot navlen. Jag kunde inte riktigt hitta någon bra ställning
att ligga på, för hur jag än låg så lyckades bebis sparka till så hårt att de riktigt
gjorde ont.
Nu vill jag verkligen bara att bebisen ska komma ut. Vet inte hur min mage
ska palla växa mer, eller ta emot mer sparkar och slag.

Kommentarer
Postat av: Guinevere

Haha, ja, min pojkvän har någon så kallad humor :P Sitter med din header nu och jag tror det blir ganska bra :)
Den blev i svart, vitt och grått :)
Men jag lovar att du slipper min pojkväns fina header :P haha! :D

2008-02-07 @ 22:09:59
URL: http://bloggingbyguinevere.blogg.se
Postat av: Sofia

ja det ska bli underbart. Men du har ju också nåt att se fram emot ;) Kul att du kolla in. Brukar kika här ibland med faktiskt :)

2008-02-07 @ 23:09:21
URL: http://dearsofia.blogg.se
Postat av: Stella

äter inte gravida människor all möjlig konstig skit? :D minns att mamma berättade att hon kunde få cravings efter helt skumma grejer

2008-02-08 @ 10:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0