22 Februari.

Datum:2008-02-22 Tid:21:06:16
En blåsig och regnig dag. Var ett helvete att gå med för tajt jacka till coop,
och sedan hem i skitvädret med 2 tunga påsar. Var helst slut när jag kom hem.
Dock ställde jag mig direkt och gjorde 2 satser med bulldeg. Så de blev massa
bullar bakade idag hemma hos oss. De blev en hälft med kanelbullar och
en med vaniljbullar. Imorgon kommer jag nog ha rejält ont i magen efter alla
bullar jag tryckt i mig.

Jag & M såg nyss på National Treasure, och nu ska vi se någon skräckfilm.
Någon som antagligen är skitdålig, för de är dom alltid. Men jag kommer nog ändå
ha problem att gå på toa inatt. Måste titta extra noga så de inte står något läskigt i
hallen, eller i badrummet. Jobbigt nog så går jag och kissar flera gånger under
en natt. Så de blir nog mycket spända steg inatt.

Igår slängde jag in en tvätt med strumpor och underkläder på förmiddagen, när
ändå inte någon tvätttid börjat. Jag glömde senare såklart bort att jag lagt in allt
i torktummlaren och fastnade framför någon serie. När jag väl kom ner i tvättstugan
så sto en av dom som hade tvätttid och sur väldigt sur ut. Hon hade slängt ut våra
underkläder på bänken och tyckte inte ritkigt de var passande att hon behövde ta
ut våra grejjor. VIsst, de håller jag med om. Men alla kan glömma bort, och hon
hade inte ens tvätttid när jag tvättade underkläderna.
Men idag när vi hade tvätttid så passade tydligen de lesbiskaparet på att tvätta lite
under förmidagen. Deras kläder tog upp hela tvättstugan när jag kom ner mitt i
bullbaket. Jag förstår inte hur hon kunde göra en sådan stor deal av något mot mig,
när hon dagen efter ändå skulle göra samma sak som jag gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0