15 februari. Jag vill ha vår!

Datum:2008-02-15 Tid:07:54:03
The Smiths - This Charming Man.


Jag väntar på att klockan ska bli lite mer. Jag väntar på att solen ska börja skina
in genom våra oputtsade rutor. Jag väntar på våren. Jag vill ha ljus.
Igår blev de aldrig någon storstädning. Mitt blodtryck måste varit rejält lågt igår
för jag kunde inte mer än ligga och yra i sängen hela dagen.
Så jag måste helt enkelt ta en rejält ryck idag. Och om jag ska städa vill jag ha
ljus så man ser dammtussarna försvinna upp i dammsugaren. Jag vill ha ljus
så man blir piggare.

Eftersom M börjar sitt tillfälliga jobb idag så blir det att jag får storstäda helt själv.
Men det är väl inte mer än rättvist. Och när M jobbar kan jag ju alltid vrida upp
The Smiths/Morrissey på högsta volym och bara få allt gjort.

Går in i vecka 32 idag. Alltså 31+0.
Idag är det 62 dagar kvar till bebis är beräknad. Bebisen vars fötter och armar
måste vara överallt hela tiden och sticka ur lite här och där.
Jag tycker fortfarande de är helt overkligt. Om 62 dagar(max 76 dagar) så kommer
vi vara föräldrar. Om inte kommer de iaf troligtvis vara på gång.
Nu vill jag få de sista klart. Åka och köpa spjälsängen, babyskyddet och de sista
kläderna. Sedan får man ju fixa allt annat småplock.

Nej, nu ska jag se klart på mitt avsnitt av Greys, efter blir det The Smiths och städ!
Förresten, klicka här för att se detta, Radiohead spelar 'The Headmaster's Ritual'.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0