Zombie.

Datum:2008-12-18 Tid:09:39:59
Jag håller på att kolapsa. Jag vill bara rycka sönder mig och blir till damm! Jag orkar inte
mer. Ellicka ha kommit in i någon period där hon inte kan sova som hon ska, så hon
vaknar hela tiden. Och dom 3 senaste dagarna har varit värst. Jag har inte ens fått sova
under mitt egna täcke för jag får tahand om henne hela tiden. Och om detta ska fortsätta
såhär, som Ylva på BVC påstår att de gör ett tag, så vet jag inte vad jag ska ta mig till.
3 dagar och jag vet inte vad jag ska göra? Allt känns bara piss och jag är en promener-
ande zombie som inte har lust med något. Just denna sekund känns inget kul alls. Fyfan.
Så skällde jag en massa på M för jag är så in i helvete trött. Onödigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0