Nu är natten slut.

Datum:2008-12-03 Tid:08:31:11
Godmorgon. Jag är ruskigt trött men ändå hur pigg som helst. Ellicka vaknade tidigt och
ville inte somna om. Hon har sovit oroligt hela natten och väckt mig tusen gånger.  Hon
har inte direkt gjort något, mest sprattlat lite, gjort något ljud och tittat lite. Somnat om
ganska snabbt. Hon vägrade dock sova i sin egna säng, så efter ett tag blev jag trött på
att fortsätta försöka få henne sova där i. Så jag la alla kuddar och stora gjosedjur jag
kunde hitta hemma i M's säng så hon inte skulle kunna rulla ur på den sidan. För mig
rullar hon ju inte över på min sida, iaf inte utan att väcka mig.

Inatt har jag sovit halvdåligt. Ena stunden har jag varit hur trött som helst och knappt
kunnat hålla ögonen öppna, och nästa kunde jag ligga i en timma och bara blinka.
När jag sov drömde jag konstiga saker. Jag drömde en obehaglig dröm om att jag &
polisen jagade någon brottsling på en tågstation. Men jag var tvungen att stanna och
känna på min högerarm som jag hade jätteont i, så jag trodde jag fått en blodpropp
i armen. Jag vaknade efter ett tag och fann mig sova i en konstig ställning, jag hade hållt
armen rakt upp. Så jag kunde inte röra den, den gjorde ont och kändes död. Så jag fick
hjälpa till med vänsterarmen och lägga ner den. Efter ett tag försvann smärtan och
armen "tinade" och började leva igen. Drömde även att Anna Skipper var hemma hos
mig & Ellicka och jag var hennes nästa hjälpoffer. Så hon låg i min & Ellickas säng och
råka fisa på mig. Lite udda, men hjärnan är ju som den är.

Nu ska jag käka lite frukost. Ellicka behöver inte äta en på en stund. Jag trodde hon bara
var lite hungrig med fortfarande trött, så hon fick amma en stund. Sedan när hon börja
rulla och dra i saker och tjöta lite insåg jag att denna natten var över och de var bara att
kliva upp. Men de var inte så jobbigt ändå, var så törstig att jag inte skulle kunnat somna
om ändå.

Vad dagen bjuder på idag vet jag ej. Detta är iaf en dag jag inte riktigt sett fram emot. Men
jag får göra det bästa av allt. En heldag med Ellicka och mig bara är inte fel.
Nu blir de frukost och lite golvmys med en halvpigg Ellicka. Hon ser nästan lite full ut.
Hon är för söt ibland.

Kommentarer
Postat av: tedd

hoppas din dag inte har varit helt åt helvete iallafall :(



you know where to find me!

2008-12-03 @ 19:32:27
URL: http://worldofteddi.blogspot.com
Postat av: sebbe

Hoppas allt är bra med dig, din dotter å dim pojke:P

2008-12-04 @ 15:29:15
URL: http://fashiongay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0