Mellandagarna.

Datum:2008-12-31 Tid:12:15:18
Nä här har de ju inte skrivits mycket. Men vi har haft full rulle de senaste!
Vi har träffat Gurra & Malle inprincip varje dag, så vi har haft massa saker för oss hela tiden.
En dag var Ellicka hemma hos far & Eva och blev bortskämds. Tvillingarna & Syrran är
hemma över jul så de var 5 personer som konstant gav henne uppmärksamhet. Så när
Ellie var där så passade vi på att att åka till Göteborg. Så de blev några timmar i en överfylld
stad och vi chockades över priser.
Annars har vi inte gjort så mycket. Antingen slöat hemma hos Gurra & Malle, eller som har
dom slöat här. M & Gurra köpte någt jäkla Sagan om ringen spel dom suttit som fastklistrade
vid, medans jag & Melle suttit och sett på Gilmore girls.
Igår lagade Malle grillspett med potatisbricketter och sås. Underbart med grillat mitt i vintern.

Hur går de för Ellicka? Jodå, hon är överallt hela tiden. Hon fick en gåstol av M's mor + man
och min pappa och Eva. Så antingen står hon i den och vandrar omkring, eller så kryper hon
in under saker. Vi har äntligen sänkt hennes säng, något vi borde gjort för månaders sedan.
Eftersom hon ställde sig upp i sängen på 1 sekund varje gång hon vaknade, så hon kunde
tippa över egentligen när som helst. Nu känns de skönt och veta att hon ligger i en låg säng.
Ellicka upptäcker nya sätt att göra sig hörd på. Fram tills förra veckan använde hon sig av en
mer mör "King kong"-röst(så fint kallat av Gurra), men nu denna veckan har istället börjat
med en ljusare. Hon tar i och skriker riktigt högt, man får nästan ont i öronen. Hon ser nästan
lite förvånad ut själv.

Idag är det Nyårsafton. Och Ellicka ska hem till min far & Eva. Dom var snälla och skippa sina
planer i sista stund så vi fick en barnvakt. Så idag kommer jag & M åka hem till Micke
& Emma för lite käk etc. Trevligt! Första gången jag kommer ut på 1½ år, helt otroligt.

Kommentarer
Postat av: Anki

ojdå! passa på att njuta av att få ensamntid nu då! och ha kul =)

2008-12-31 @ 13:22:20
URL: http://annkristinjenssen.blogg.se/
Postat av: Anki

Gott Nytt År förresten =)

2008-12-31 @ 13:23:11
URL: http://annkristinjenssen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0