Snälla.

Datum:2008-04-21 Tid:14:36:57
Nu ska jag göra en sak klar för alla. Nej, det har INTE kommit någon bebis
ännu, och jag tror inte att den kommer på några dagar. Något som gör mig
vädligt ledsen och frustrerad för jag har jätteont överallt, bebisen sparkar,
mina ben är stora som stockar, jag får knappt någon luft och allt är mest skit.
Och folk skriver på msn och likande och frågar om de inte blivit någon bebis
ännu och varför den inte kommit. Jag vet inte varför, och åter igen, nej, ingen
bebis. De vore vädligt skönt om folk skulle kunna sluta fråga sådana frågor
på alla möjliga sätt från alla håll. Tro mig, när väl bebisen har kommit, så
kommer jag inte exempelvis vara online på msn, för jag åker inte upp till BB
i 3 dagar och låter min dator stå igång. Och folk som jag umgås med och
känner kommer ju lungt få reda på de på något sätt när bebisen är här, för
folk är tydligen att detta ämnet är vädligt intressant.
Så snälla alla, sluta fråga om den kommer och när den kommer. Jag har gått
3 dagar över tiden(känns som 30dagar) och jag har inga svar på era frågor.

Kommentarer
Postat av: Pauline

Hoppas den kommer den 24 april, det tror jag! (min 20års dag!!) Det skulle vara tufft!

Jag vet hur tungt det är att gå över tiden. (då gjorde jag det bara en dag, och jag vara redan less på det!) Kör med färdknäppen, det gjorde vi och det funkade (: Haha. 24 timmar senare var hon ute :D

Lycka till, verkligen! Jag tänker på dig jättemycket, undrar när (han) kommer (: Hihi. LYCKA TILL!!!

2008-04-22 @ 17:12:21
URL: http://www.sofiapauline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0