Nu har jag spelat för mycket igen.

Datum:2008-04-20 Tid:12:53:45
Jag kanske borde ta en paus från wowandet. Har insett nu att de kanske blivit
lite för mycket. Jag har fått några varningstecken jag kanske borde ta seriöst?
- Att vakna upp och höra sig själv säga bland de första saker jag säger på en
dag: "Nu måsre vi gå upp och pvpa".
- Att jag blir sugen på mana, funderar hur de kan smaka och om de finns.
- Att drömma om att folk jag känner kan byta shepnad till sjölejon och att de
finns stora Makuras(eller vad dom nu heter) i djurparken.
- Att få en vision mitt i natten om hur man ska respecca till Holy pala, och sedan
vara först upp på morgonen för att kolla in nytt gear.
- Att drömma om att man frågar någon tågnisse om tåget från Halmstad till
Borås går igenom Karazhan eller stannar, så man kan gå ut och köpa något.
- När jag vill ha samma frisyr som min wowchar.
Folk som inte spelar Wow, eller ens vet vad de är förstår jag kanske inte fattar
något. Men jag själv inser väl att de börjar bli lite för mycket wowsaker i mitt liv.
Kanske borde vänta att fylla på accountet när de blir fryst nästa gång.

Nu vaknas de sen frukost, som kanske egentligen borde ses som lunch?
Är så otroligt hungrig, och de är säkert bebis också. Sedan blir de nog lite Wow
iaf, för de går inget bra på TV idag. Sedan finns de faktiskt inte så mycket mer
vettigare saker och göra, jag väntar ju ändå bara på att Skrutten ska komma ut.

Kommentarer
Postat av: Sannah

Fy usch
för wow :P När det går sådär långt är det verkligen dags att ta lite paus:D

2008-04-20 @ 12:59:02
URL: http://saanzil.blogg.se
Postat av: tedd

hehe, sådär är det nog för dom flesta. det behöver ju inte betyda att du "behöver" en paus, men om du liksom vill ta en, för att du är trött på spelandet, så ta en. du kommer ju ha ganska fullt upp med bebisen när som helst, så om du fortfarande tycker wow är kul, så tycker jag du ska spela

2008-04-20 @ 14:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0