BF+2.

Datum:2008-04-20 Tid:17:53:23
Jag som hade tänk att klistra in lite om v.41, eftersom jag gick in i den veckan
i fredags. Men dom graviditetskalendrarna jag brukar titta i slutar på v.40!
Hallå, de gör ju inte dirket att jag känner mig bättre. Att v.41 & v.42 inte finns,
att de inte är meningen att man ska gå så långt över tiden.
Idag är de den 20 April och hela dagen är inte förbi, men de känns redan som
om de har gått 10 dagar till. Bebisen är fast och vägrar komma ut. Jag har inte
ont utan känner mig bara öm och tung.
Dumma farbror barnläkare som sa: "De är inte ovanligt att man föder tre
veckor tidigare när man är ung"
. Tack för dom falska förhoppningarna...
Nej uscha, kanske ska försöka gå till Coop och sätta igång de hela, även fast
jag vet att de är inte så de startar. Bebisen kommer när han/hon vill. Tyspikt.

Kommentarer
Postat av: emily

Om du bara visste vad du kommer längta tillbaka till den där magen!
kram

2008-04-20 @ 19:19:17
URL: http://emslo.blogg.se
Postat av: Johanna

Va, jag har alltid hört tvärt om, att man oftare går över tiden första gången. Min mamma gick iaf över mer en en vecka med mig som är förstfödd. Hon fick tipset att gå i trappor och liknande, så hon gick upp och ner på en pall när vattnet gick:)

2008-04-20 @ 20:33:09
Postat av: Kajsa

Jag håller med Johanna. Mamma gick tio dagar över tiden med Lovisa, och sex dagar med mig. Det var först när tredje och fjärde barnet kom som hon födde typ en dag tidigare än BF?

2008-04-21 @ 10:05:04
URL: http://ebbakajsasofia.blogg.se
Postat av: Jossan

Hej!
Ja, jag fick höra när jag väntade min flicka att man oftast går över tiden första gången man ska föda. Och jag gick 10 dagar över beräknad dag!
Hoppas iaf att du snart har den lill* hos dig =) Det är en oförglömlig sak att gå igenom!//Jossan

2008-04-21 @ 12:40:48
URL: http://www.jozzan.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0