1 April.

Datum:2008-04-01 Tid:16:46:36
Efter helgens lanade mellan M & M så har jag såklart fått mersmak av Wow. Så
både igår och idag har jag suttit och smygspelat och levlat. Blir så arg på mig själv,
vad hände med löftet om att inte spela mer nu? Förhoppningsvis lägger sig snart
vågen igen och jag kan gå tillbaka till mina mer normala sysslor, som tvättning,
diskning & annan städning. Väldigt snällt av Micke att ladda på mitt  Wow, men
också vädligt elakt att knarka upp mig igen.

På bebisfronten händer de inte dirket mycket. Lite "mensvärk" som vanligt varje
kväll. Men nu börjar de bli riktigt tungt. Så nu, speciellt på kvällarna, har jag jätteont
i ryggen. Och sjukvårdens tips och enda lösning, Alvedon funkar inte direkt.
Jag tror inte de blir bebis än på några veckor. Han/hon verkar trivas där inne.
Och ännu har jag inte gått och blivit nervös. Micke sa i helgen när han packade
ihop sin dator: "Att jag hade varit skitnervös, för jag har hört att de gör jävligt
ont
". Men så känner inte alls jag. Visst kommer de säkert göra skitont, jag kommer
nog inte kunna beskriva smärtan eller ens förställa mig den. Sedan kommer de
nog vara jättehemskt att inte kunna ha någon kontroll med ändå oroar jag mig inte.
För jag tror, eller snarare vet att de kommer ju faktiskt vara så värt det. Tänk att jag
och M kommer faktiskt bli föräldrar till en liten Skrutt. Så varför vara nervös för en
förlossning, när man vet att något så underbart kommer med smärtan efteråt?

Sedan undrar jag över en sak. Jag har tittat på Gilmore Girls(för ovanlighetens skull),
och i ett avsnitt så händer följande: Rory som är tillsammans med Logan kommer
på sig själv bli små betuttad i en manlig lärare. Hon berättar för Logan och skäms
att hon känner så. Men att hon tror att de är pga av att hon är så trygg i sig själv och
deras förhållande att hon råkade tillåta sig känna så. Logan skrattar mest och tycker
inte de är något farligt.
Är detta okej? Händer sådant? Jag vet inte om jag hade tyckt de varit specieltl gulligt
om M kom hem och berättade att han har blivit lite förälskad i en tjej på jobbet, även
fast vi båda skulle veta om att vi älskar varann, och att de alltid skulle vara vi.
Och något säger mig att M inte skulle tycka de heller. Är de något som verkligen
tycker att de är okej? Jag har blivit förvirrad.

Nu hoppas jag M kommer hem från jobbet snart. För de är vädligt ensamt.

Kommentarer
Postat av: Tovan tycker

Nervös! Nu är jag här och tittar igen fast jag inte vågar...tittar bara med ett öga nu...Kraaaam

2008-04-01 @ 22:12:40
URL: http://tovan.se
Postat av: plin

hoppas att skrutten kommer imorgon, min födelsedag! då brukar våren kicka igång också, så det är skitbra!

2008-04-01 @ 22:33:57
URL: http://aldrig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0