9 Oktober.

Datum:2007-10-09 Tid:23:27:10
Idag har det varit i en ganska vanlig dag.
Sov ganska länge, eftersom jag var uppe halva natten och kollade
på något program och fluglarver i polisarbete. Sen när dem började prata om
andar och väsen i programet efteråt fick jag panik och kunde knappt somna.
Så jag låg mest och var rädd för spöken tills Markus skulle till jobbet.

När Markus kom hem från jobbet så tog vi oss en tripp till Knalleland.
Kollade lite på en diskmaskin. Markus köpte tofsar, en mösa.
Sen upptäckte jag att det fanns en ICA butik i Knalleland, Josefssons.
Jag trodde inte den fanns på ritkgit, utan att den var nerlagt för årsedan.
Men icke, utan Markus visade mig och vi köpte varsin TV-dinner och en Pigall.

Senare kom Hanna och Alex och hämtade mig för att åka till ett litet besök på Max.
Vi brukar göra det, och det är stunder jag faktiskt gillar, och saknar om det
går för långt tid. Jag har faktiskt trevligt med Hanna & Alex.

Idag har jag varit lite fundersam, ltie små ledsen.
För man vet ju faktiskt aldirg när man kan förlorar någon man tycker om och älskar.
Men man glömmer alldeles för ofta det. Speciellt jag, som bråkar med alla och alla.
Jag måste börja värdera allt så mycket högre än jag redan gör.
För en dag kanske jag kommer ångra att jag inte gjorde det, och tog alla chanser jag fick.


Lite bilder från idag. Först är den en bild på magen i v.13.
Nästa är på mig och magen som Hanna tog. 3e är på Hanna & Alex.
Och sista är på Markus, som inte ville vara med på kort.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0