27 Oktober.

Datum:2007-10-27 Tid:22:06:29
Jag vaknade vid kvart över 10 och smög in från sovrummet till vardagsrummet
där Markus sov på soffan. Han var full igår när han kom hem och vi beslöt att
han skulle sova på soffan om han skulle börja må dåligt. Och eftersom jag
mådde dåligt och bara ville sova och tyckte de vara jobbigt att känna lukten av
alkohol. Klart att de är tråkigt att sova ensam, men de var mysigt att krypa ner
brevid M på morgonen.

Idag flyttade jag ut de sista ur lägenheten. Nu är de bara ett gäng krukor kvar,
och såklart alla städgrejjor eftersom jag måste städa ur den.
När jag och pappa körde hem grejjorna till M's och min lägenhet så tror jag allt
att jag kände bebisen. 4ggr, små "stötar" som om någon petade på mig
innefrån. Jag är nästan helt säker på att de var vårann lilla bebis, och om de
var de kanske man snart kan få känna den igen.

Nu ser vi på Svensson Svensson filmen efter en god måltid med kyckling, potatis,
sallad och såser. Förhoppningsvis ska vi äta lite apelsinchocklad sen, när vi orkar.

Kommentarer
Postat av: EM

Ååååh, apelsinchoklad.. :)

2007-10-29 @ 06:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0