26 Oktober.

Datum:2007-10-26 Tid:18:39:30
Jävla sktifredag.
Jag gjrode planer med Hanna och Fia, vi skulle gå ut och käka för att sedan gå på bio.
Skitkul tycker jag, jag har kanppt varit ute något sedan jag blev gravid.
Jag har mått för dåligt, varit sjuk, alla dricker och jag är inte sugen på att vara med ett
gäng fulla ungdomar som senare spyr eller får problem att gå.
Idag var en perfekt fredag, äntligen kunde jag vara med på något.

Men vi har bara ett par nycklar, för jag har varit slarvigt och förlagt mina nycklar.
De är ingen mer än mitt egna fel. Och eftersom våran portdörr låser sig klockan 18
skulle jag vara tvungen att vänta på att M kommer hem från jobbet idag.
Jag skulle träffa Hanna & Fia istan klockan kvart i 7. Jag pratade med M vid 18, och då
hade dom fortfarande inte slutat i Gbg.
Och eftersom varken mitt studiebidrag eller barnpension kommit ännu skulle jag lånat
pengar av M idag så jag kunde delta i käkades och bion.
Men eftersom M måste jobba över har jag inget val än att igen, som alla andra fredagar
sitta hemma och ha jävligt tråkigt.

Jag är inte arg på M, eftersom han trodde att han skulle vara hemma tidigare.
Men jag är jävligt sur och ledsen på någon. Gud eller någon ande som verkligen inte
vill unna mig något kul någongång.
Visst jag har M och i ska ha barn, allt är sött på sådana punkter.
Men de är inte kul att vara 18 år, och alltid sitta hemma under helgerna och leta skabb
i öronen på min katt. Jag vill faktiskt också göra något kul någon gång.

Tråkigt att jag kommer vara helt ensam sen med, eftersom M ska till krogen med en
arbetskollega, när han väl kommer hem.
Så idag för jag väl dricka te ioch se på Gilmore girls, något som är mysigt, men som man
helst inte vill göra varjedag i 4 månader.

Kommentarer
Postat av: ' CAROLIN

yey! J är bäst, och jag delar inte med mig. moaha! nejdå, men hur mår du och hur är det med alla hormoner? krams!

2007-10-26 @ 22:50:29
URL: http://leosmamma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0