24 Oktober.

Datum:2007-10-24 Tid:15:31:11
Jag är fortfarande jätteförkyld. Näsan bara rinner, jag nyser hela tiden.
Det fruktansvärt frustrerande. Jag kollade mig i speglen för en stund sedan, och det
var ingen vacker syn. En illröd näsa och alldeles blek.

En vän jag gick i parralellklass med på högstadiet ploppade upp på msn och frågade
om jag ville bli fotad för henns projektarbete. Jag undrade naturligtvis avd de handlande
om, och hon svarade: "Mitt projektarbete går ut på att jag ska fotografera människor och
vem dem är innerst inne och vad vad de är som gör att är de människorna. Jag ska
senare ha en utställning. och under utsställningen ska jag försöka spegla på vad människor
har för fördomar, genom att först  visa endast ett studioporträtt sedan vem människan
är innerst inne."
Det låter interessant, även fast jag itne ritkigt förstår allt. Men jag funderar på ställa upp
på det. Man bli ganska smikrad när man får höra helt plötsligt av någon man tycker om
att man är en speciell och intressant människa på ett underbart sätt.
Jag får väl höra av mig till 'mamma'(ja, det är så jag kallar henne)i slutet på veckan.

Jag tror minnsan förresten att jag smått smått börjat känna min och Ms lilla bebis.
Ibland känner man några cm under navlen ett litet bubbel, eller fladdrande följt av ett kurr.
Och då är jag inte hungirg, för man känner att de inte är magen som låter.
Och om jag redan känner bebisen nu, så kanske jag kommer känna mycket av den.
De kanske är en liten karatebebis där inne. Hoppas jag får känna en ritkigt spark snart.

Jag satt och kollat lite på bebisprylar. Mest på Ikeas hemsida, men kollade lite på vagnar
med från Emmljunga. Det är ju inte precis dags ännu, men det kliar så i fingrarna.
Jag vill också gärna vara förberedd, man vet ju aldrig om den vill tittat ut lite tidigare.



En säng, lakan, skötbord och en liten gosedjurs kanin från Ikea.
Inte allts säkert på att vi kommer köpa just detta, men jag tycker det iaf just nu är fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0