20 Oktober.

Datum:2007-10-20 Tid:23:50:17
Idag har jag inte gjort så mycket.
M jobbade hela dagen, så jag har varit ensam hemma med katten.
Jag har tvättat och försökt slappna av framför Gilmore girls, men det gick inte.
Fick ett jädrans hormonryck och kunde inte sluta gråta.
Tykcte de var jättejobbigt att jag har blivit tjock och inte får plats i några kläder.
Pappa ringde mig mitt i hormonrycket och tyckte synd om mig. Så vi åkte fort en sväng
till H&Ms fyndbutik och köpte lite mjukiskläder och några mammatoppar, så att jag
faktiskt kan ta på mig något. Dock hittade vi ingen vinterjacka, så det får vi kolla på sen.
Väldigt snällt av pappa som bjöd på kläder och bjusade på lunch.

Sen när M kom hem så vilade vi en stund. Gick till Coop för att handla för kvällen.
De fick bli nudlar med wokgrönsaker och någon sötsur sås med annans & mango smak.
Gott var det. Vi satt och åt det samtidigt som vi(inkl Saga) satt och kollade på Ratatouille.
Väldigt söt film, och bland de bästa jag sett på länge. Den & Hitta Nemo är nog de bästa
från Pixar. Hur som helst, se den. Nu ska vi sova, godnatt.

image23

En liten bild från filmen. Då faktiskt både jag & M satt och sa "åhh, så sött av honom".

Kommentarer
Postat av: Em

Obeskrivligt glad blir jag när du och papi börjat träffas en massa nu.. :) Push!

2007-10-21 @ 11:43:34
Postat av: Anki

haha! anna då! du ska vara glad att du blir tjock med anldening, jag blir bara tjock utan =(

2007-10-21 @ 15:10:47
Postat av: Anki

haha! anna då! du ska vara glad att du blir tjock med anldening, jag blir bara tjock utan =(

2007-10-21 @ 15:10:57
Postat av: elin

haha, såg filmen igår på bio med min lillebror, söt film :) Allt är fint med mig annars.
kramar

2007-10-21 @ 16:29:43
URL: http://elinholmqvist.blogg.se
Postat av: tedd

OMG OMELETT?!?! /hungrig

2007-10-22 @ 11:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0