15 Oktober.

Datum:2007-10-15 Tid:23:30:01
Så gjorde jag det igen. Ställde klockan på 10, och vaknade såklart när klockan ringde,
men somnade om direkt efter, och vaknade vid 1. Så jävla typskit mig.
Jag som hade ärenden att springa idag, och inget blev ju gjort. Jag hann inte så mycket
mer än må illa, duscha, långsamt tryxka i mgi några mackor under CItyakuten och
Sjunde Himlen. Sen bråka med flyttlådor, och sedan kom Markus & han mamma hem.
(Och det var första gången jag träffade henne idag.)

Och de började ju bra. När dem kom instaplande genom yterdörren sitter jag
på golvet med en liten kniv i högsta högg och slår allt jag kan på en bunt hushålls
papper. För mig var de en helt naturlig sak, för under hushålls pappret låg det en
tvestjärt som jag var tvungen att döda. Dom såg väl lite förvånande ut.
Men visst hade jag fått ihjäl den lilla skiten, och Markus slänge ut den efteråt.

Sen började vi packa ner porslin i flyttlådor. Letade upp papper.
Sen åkte Markus & han mama iväg med några lådor, och andra prylar till hans 2a.
Jag fick inte plats i bilen, och fick stanna hemma och försöka vika flyttlådor i 1 timma.

Så nu ska vi egentligen mest flytta över de saker vi använder mest.
Kläder, hygienartiklar, mat från skafferiet och andra saker. Sedan kommer vi bo där.
Det känns konstigt att flytta ur från min lägenhet, den har ju varit mitt hem för de
senaste året.
Fast det känns nig nästan mer konstigt att de faktiskt ska komma en tjej imorgon och
kolla på svinstian. Vi får väl hoppas hon tycker den duger, och att hon tar den.

Mer O'boy nu och tv tittande.

Kommentarer
Postat av: Kimj

Åhh oboy fett gott :D

2007-10-15 @ 23:33:12
URL: http://kimj.blogg.se
Postat av: Little darling

OBOY, shit så mumsigt

2007-10-15 @ 23:37:50
URL: http://littledarling.webblogg.se
Postat av: Emily

haha, jag vet inte. Tjejen som sålde den sålde den billigt. Fast nu har jag sålt den med, har fått ärva en retrovagn så jags ka köpa en riktigt fin sulki sen istället =)
Har du börjat titta på vagnar?

2007-10-16 @ 12:21:31
URL: http://iloveyou.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0