14 Oktober.

Datum:2007-10-14 Tid:23:27:12

Inatt vaknade jag & Markus ett flertal gånger. De flesta gångerna var för att Markus
skulle panik klia sig över hela kroppen, för han har antagligen fått någon allergisk
reaktion mot någon isoloering han har jobbat med i veckan. jag får så dåligt samvete
att jag blir irriterad på honom, men det är jävligt störande.
Men iaf, den sista gången vi vaknade var av ett jävla surrande från min dator. Lät
skräckinjagande och jag var bombsäker på att min dator skulle explodera och göra
min blind för livet. Markus vågade stänga av den iaf, och sedan somnade vi om.
Men idag när jag skulle sätta på den, så gick det inte. Utan de surrande ljudet betyde
något inatt, och min dator är sönder. Markus har försökt pilla med den ett tag,
men den vägrar och funka. Jag minns inte vad han sa hade gått pajj, men det behövs
att köpas nytt. Så jävla tyspikt när ingen av oss har pengar jist nu.

Och jag sitter hemma i min lägenhet och gör ingenting.
För jag har redan flyttat över alla min filmer, serieboxar och böcker till Markus lägenhet.
Och nu eftersom min dator är sönder, men alla mina kris serier & filmer så har jag
ingeting att göra.
Folk tycker jag & Markus kan dela på hans dator. Men det känns sktigt av mig, speciellt
när Markus spelar mycket wow. Och jag förstår att det inte bara går och sluta, eftersom
jag själv är fast i det träsket till och från, och har varit de de senaste 15 månaderna.

Allt känns bara så typsikt idag. Jag mår jätteilla, och känner mig småsjuk.
Vi lyckas aldrig få en tvätttid här, och går omrking i alldeles för små kläder. Disken
bara växer och växer, även fast jag tycker att jag står och diskar hela tiden.
Pengarna är het slut, och löningen är inte än på ett tag.

Nu klagar jag mycket, men jag känner mig bara så less på vissa saker.
Jag är glad att vi har några månader på oss kvar innan bebisen kommer, så vi hinner
ordna upp ett och annat.
Nu ska jag ta en ostmacka och en kopp te och försöka slappna av, jag får inte stressa
upp mig såhär mycket i onödan.

Kommentarer
Postat av: Emily

grattis till bebisen i magen! =D
Läste det du skrivit om att vara i mellanfasen, känner verkligen igen det, men tiden går snabbt ska du veta så se till att hinna med allt du vill ha fixat innan magen är allt för stor. Är i vecka 29 själv, och tiden bara springer iväg! Lycka till! Kramar Emily

2007-10-15 @ 16:42:35
URL: http://iloveyou.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0