12 Oktober.

Datum:2007-10-12 Tid:22:38:41
Trög dag som vanligt för mig. En trög start. Vaknade när Markus skulle till jobbet
vid 6, och kunde inte somna om. Mådde superilla och låg och hulkade på toaletten
en stund. Sen började Beverly Hills, och jag blev jätteparanoid att någon förföljer
mig, att de satt någon utanför och tryckte med ett vapen för att i rätt stunden hoppa
in för att döda mig. men de berode mest på att Donna I Bevrerly Hills blir förföljd.
Markus försökte intyga på sms att så är inte fallet för mig.
Och tillslut framåt elva lyckades jag somna om, och sov till 14.

Sedan skämdes jag för att jag sovit så långt in på dagen, och bestämde
mig för att ta ett städ ryck hemma.
Så jag diskade all disk, tvättade rent i köket. Dammsög hela lägenheten.
Och när Markus kom hem såg han iaf att jag hade diskat.

Nu sitter jag här, på en fredag. En av 2dagar i veckan då Markus faktiskt inte
behöver sova tididgt, för att åka och jobba dagen efter.
Han var trött efter dagens bygge, så vi beslöt oss för vila en timma.
Och jag sa: "Går du och lägger dig och sover kommer du inte vilja vakna,
och sova bort hela fredagen". Och mycket riktigt.
Jag sov en timma och en kvart, och Markus ligger fortfarande och sover i sängen.

Förövrigt så slog det mig ganska hårt idag när jag stod i duschen att jag är gravid.
De är helt sjukt. Just nu har jag en liten människa som hoppas omkring innom mig
och bara växer och växer.
Nästa år(om allt går bra), så ska jag bli mamma, det är helt sjukt, men väldigt kul.

Kommentarer
Postat av: ' CAROLIN

tårtan var underbar! illa att jag inte kan bjussa!

2007-10-12 @ 22:51:41
URL: http://leosmamma.blogg.se
Postat av: ' CAROLIN

haha fort lås dörren innan kärringen kommer xD

2007-10-12 @ 23:02:12
URL: http://leosmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0