10 Oktober.

Datum:2007-10-10 Tid:16:54:33
Denna dagen började väl sådär. Vi vaknade en timma innan Markus skulle upp och jobba.
Markus lyckades somna om fort. Men jag somnade bara för en kort stund, och drömde
mardrömar. Vaknade i panik och kröp så nära jag kunde.
Men så ringde klockan och Markus tvingades iväg till jobbet, och jag låg kvar, klarvaken.
De var så tidigt att de var bara nyheter och tv-shop som gick på tv.
Och plötsligt, från ingenstans blev jag livrädd.
Förra veckan hade någon brytit upp de lilla fönstret i vardagsrummet när jag låg och sov.
Ingenting blev ju snott, dom hade antaglien vänt när de sätt mig sova några meter bort.
Men jag var livrädd, tänkt om dem skulla komma tillbaka idag, och inte bara gå.
Utan nu skulle dem tortera mig, släppa ut min katt och ta allt.
Efter några timmar lyckades jag somna, och vaknade inte förens Markus kom hem vid 3.


Egentligen skulle vi köra över flyttlådor till Markus lägenhet idag.
Men eftersom vi bara hade 1låda klar var de onödigt tyckte vi.
Bättre att vi väntar tills fredags då vi packat ner allt mitt porslin och jag hunnit städa
ut min sista garderob.

Idag har jag förövrigt var väldigt glad att jag har Markus.
När jag låg rädd i min säng imorses tänkte jag på hur skönt de är alltid annars ha
Markus där, vi sidan. Varje natt när jag drömmer något skumt eller ser på någon
tv-serie om andar och väsen, så finna Markus alltid där att krypa upp hos.
Jag är glad att jag ahr Markus, att vi ska flytta ihop och att i vi ska få en liten bebis
i April. Jag kan inte ens beskriva de, men de går inte att beskriva i ord.
Men det är underbart att veta att jag alltid har någon där i slutändan.

Nu ska jag blanda lite saft, och snart börjar Married with children.
Sen får man inte glömma att det är Grey's Antatomy ikväll, 21:00 på kanal5.

Kommentarer
Postat av: josefin

Jag går in i vecka 19 på torsdag. Ah vilken mysig bebismage du fått förresten, min är nästintill platt fortfarande :/ Vill med att den ska synas :) Går du på gymnasiet? :)

2007-10-10 @ 22:23:45
URL: http://wigren89.blogg.se
Postat av: josefin

en liten bit bara, tiden går så snabbt. Jag vill inget annat än att ha min bebis hos mig nu :)Oh stackare, jag är glad för att jag slapp allt illamående. Nej det gör du inte alls de, den är ju rund :P Min är platt ist :P Mindre kul ^^ Ah jag läser sista året på gymnasiet. Vad är skillnaden med folkhögskola?

2007-10-11 @ 18:33:53
URL: http://wigren89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0