6 November.

Datum:2007-11-06 Tid:23:32:17
Idag började de, skolan för mig. Jag har inte varit där sedan i Maj pga av
sjukrivningar och sommarlov. Men idag drog jag mig allt dit, dock kom jag
1 timma försent, men jag kom iaf, och det tycker jag var redigt av mig.
Nu var de ett nytt gäng sedan i våras. Bara jag och 2 andra går kvar.
Och alla dom nya verkar ju var lite speciella, eller hur man ska säga..
En av killarna satt och slog i bord, spelade hög irriterande musik på sin mobil
och sa att han hatar bögar. Att man borde göra enmassa saker med bögar
och att de ska vara ok att få säga 'bögjävlar', för det är ju dem.
Sådana personer tycker jag är oerhört tröga och trista, och tycker att han likaväl
kan hålla käften och göra något annat med sin tid än att hålla på som en idiot.

Ikväll har jag & M ätit kycklingfilé med ris och sallad. M lagade maten såklart,
för jag lyckas alltid bränna allt. Gott var de iaf, och jag är fortfarande proppmätt.
Vi hann se en film idag, 'Handen som gungar vaggan', en klassiker, enligt mig.

Imorgon ska jag och M på vårat ultraljud. De "riktiga", eller hur man ska säga.
De första vi gjorde var ju bara för att kolla fort så bebisen levde och mådde bra.
Nu ska vi ju göra ett hos BM och antagligen få veta längd och kanske ett nytt
BF datum. Kön vill jag INTE veta.

Nu ska jag nog slappna av lite i sängen med Gilmore girls, för jag måste somna
snart. Klockan halv 8 måste jag gå upp imorgon, och det är fruktansvärt tidigt för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0