22 November.

Datum:2007-11-22 Tid:13:07:36
Jag tycker just nu att nästan allt är skit. Jag hatar att ramla in i dessa perioderna,
jag känner mig så jävla usel. Nu ska jag väl verkligen inte känna så, nu ska jag
ju vara glad. Men de går inte att vara glad åt mycket. Jag hatar att jag känner så.

Jag vill att M ska komma hem från jobbet så man kan mysa och spela lite Wow
tilsammans. Jag vill inte spela ensam, för då levlar jag ifrån honom. Haha, gud
vilken wownörd jag har blivit igen. Har sådan ångest när jag sitter och spelar
och kollar på klockan, så har jag spelat i flera timmar.

Kent - Tillbaka till Samtiden spelas nu.
Nu längtar jag av någon anledning till att snön ska komma. Så man kan sitta inne
och lyssna på Kent, dricka te och kolla på snön. Det är underbart.

Och när de var snö ute började jag träffa Markus, så de är också något som gillar.
Jag är så glad att jag har honom. Jag är fortfarande sådär nykär med, och kan
komma på mig sitta och små fnittra ensam på bussen när jag tänker på honom.
Jag vet inte vad jag skulle göra utan honom.

image44

Väldigt 'käck' bild, eller inte, på mig & M tagen av Emelie. Taget den 5 Okt, innan vi skulle
till trägårn för att se Miss Li. Haha, ser ut som jag är elefantlår.

Kommentarer
Postat av: Em

Tycker inte du ska ha dåligt samvete för att du gör något du uppenbarligen tycker om. men om du sätter en gräns, säg att du ska spela max 3h per dag eller så.
Alla prioriterar ju olika saker, jag var själv ett freak i Oblivion eller Sims2 ett tag och gjorde INGET annat, men.. Det är ju det man själv gillar, so why not =)
Hoppas du mår bättre snart!

2007-11-22 @ 23:10:18
Postat av: Lisa

Jag är uppväxt med en deprimerad förälder vilket har gjort att jag nu får gå i terapi och plugget blir massa lidande och så. Jag tror det är svårt som förälder att förstår hur mcyket det påverkar. Om ni nu har bestämt er för att behålla barnet så se till att ni har det stabilt psykiskt och ekonomiskt. Hppas det går bra!

2007-11-27 @ 18:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0