Tisdag.

Datum:2007-12-04 Tid:14:35:20
Jag sitter ensam hemma och är rädd för spöken. De är ljust ute, och inne.
Det är efter lunch, snart eftermiddag och jag sitter med ökad puls av rädla för
spöken. Jag tycker att jag är en sådan mes, men jag kan inte hjälpa det.

Jag dricker Cola och lyssnar på Kent. Nu är de inte långt kvar tills jag och min
kära Em ska på Kent. Idag är de tisdag, och på torsdag ska vi se dom.
Vi ska åka tåg, vi ska sova på ett tåg och vi ska se Kent.
Det var vädligt längesedan jag såg sist. I frihammnen 2005, deras öppningskväll.
Nu har jag väntat i år på att få se Kent, och äntligen ska jag få se dem igen.

Min näsa är svullen, alldeles röd. Min näsa har en puls. Min piercing har blivit
infekterad och jag varar. Jag bytte till en mindre piercing, så att näsan kan få svälla
lite utan att någon piercing är jätteivägen. Jag får hoppas att de går över snart.
Jag tvättar den hela tiden med vatten och tvål.
Men jag är jätterädd för att få hjärnhinneinflammation eller något. Men jag tror inte
den chansen är så stor, eller?

Nu: Cola, kent.
Sen: Cola, wow.

Förresten har inte mina tågbiljetter kommit ännu som jag bokade i helgen.
Börjar bli lite nervös. Om dom inte kommer imorgon kommer jag inte få dem innan
vi ska åka. Då har jag betalat massa pengar i onödan. Men om dom inte kommit
på lådan imorgon så borde man väl kunna ringa SJ och klaga?

image47

M & Em. <3

Kommentarer
Postat av: E

Du verkar grymt stark, & jag tror du kommer klara ditt barn gallant :) Lycka till!

2007-12-04 @ 20:54:30
URL: http://emelije.blogg.se
Postat av: Anonym

En baby travel compact cobmi duo i svart med mjuklift från babyproffsen

2007-12-05 @ 10:07:56
URL: http://langtarefterdig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0