Arg, trött ochs sjuk.

Datum:2007-12-15 Tid:04:59:27
Usch, jag är så jävla dålig på att skriva. Jag tar inte tid alls för att skriva av
mig, något som jag själv vet att jag behöver. Utan jag sitter framför datorn
och spelar wow så mycket jag kan. Fruktansvärt kul, men jag får ju lite
ångest när man kollar på klockan, så har jag spelat i timmar.

Pappa ringde idag och var arg, han hade fått en betalingsanmärkning
på min lägenhet. Hade blivit ett misstag när jag skulle betalat hyran för
min gamla lägenhet. Ångest ångest. Sådant får ju bara inte hända.
Sedan är han arg för att jag & M inte städat ur de sista i min lägenhet,
eftersom de flyttar in en tjej 1 Jan.
Visst, jätteskönt att ha det gjort, och slippa det. Men de är faktiskt några
dagar kvar, och varken jag eller M orkar stå och städa en hel dag
när vi har feber och knappt kan andas pga av en förkylning.

Sedan blir jag smått sur på M's förra rumskamrat. Han har sina möbler kvar
här i lägenheten som jag & M bor i. Han har haft de i dom 5 månaderna som
vi har bott här i. Vi har bett honom komma och hämta dom, vi har har sagt
de i evigehter, men han har aldrig hört av sig eller brytt sig.
Utan kommentaren: "-Vi ska hitta en större lägenhet till oss snart, då tar jag
dom" har bara kommit från honom.
Sen nu ikväll ringer hans tjej och säger: "-Hej, vi kommer och hämtar
möblerna imorgon"

Jag blir arg, för nu har kommer vi inte har några möbler kvar i lägenheten
eftersom vi inte vetat när han ska hämta dom. Så dom möblerna vi ska ha
nu står fortfarande hos M's mamma i varberg, och vi kan nog inte få hit
dem innan jul. Så nu har vi vårann säng och varsitt skrivbord, skitkul.
Sen att dom inte alls tar hänsyn att vi kanske har planer, utan bara säger:
"-Vi kommer mellan 11-12, för sedan kan inte vi" och att vi måste ställa in
oss på de. Nä usch, vissa människor har jag lust att slå en vas i skallen på.

Nu är jag i vecka 23, bara 17 veckor kvar. Helt sjukt.
Magen börjar ju bli ganska stor, men har ju ingen kamera, så kan inte lägga
upp några bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0